vrijdag 8 november 2013

Van alles en nog wat

Hey!
Omdat ik natuurlijk druk bezig ben met school, heb ik niet meer zo veel tijd voor m'n blog. Ik heb bijna 300 views (totaal). Gemiddelde heb ik 10-15 per dag. Hiermee ben ik erg blij en ik wil jullie erg bedanken! Als jullie het leuk vinden laat een comment achter! Ik lees het allemaal!

Ik schreef artikelen hiervoor via m'n mobiel. Dat vind ik heel onhandig en daarom ga ik nu voortaan alles via de computer doen! Hopelijk vinden jullie het wat! Ik ga ook vooruit werken dat ik op maandag, dinsdag en donderdag niets hoef te schrijven, maar eventueel wat online ga zetten.

Dus, vanaf nu zullen er wat dingen veranderen. Maar daar kom je zelf wel achter. Als ik de 300 views bereik plaats ik een speciaal artikel! Maar, voor nu, blijft het allemaal bij het boven genoemde. behalve als ik wat ideetjes erbij krijg!

Groetjes Camilla, www.girlswiththings.blogspot.com
E-mail:camilla.gwt@gmail.com
Kik: cutegirlx_






Geen opmerkingen:

Een reactie posten