dinsdag 12 november 2013

300 views!

Hoi!

Ik heb de 300 views bereikt! Ik weet het wel, het zijn geen volgers, maar mijn views (dus als ik b.v. een nieuw artikel online zet) tellen niet mee. Intussen zijn het er al 325, wat gaat het snel! Mijn doel is nu om 500 en 1000 views te bereiken, en 10 volgers. klinkt stom, maar misschien vinden jullie het leuk om ook een comment achter te laten. Het zou me zeer helpen, ook om m'n blog te verbeteren!

Nu, ik ben erg blij en al, maar ik heb bedacht bij alle 100 nieuwe views erbij ga ik o.a. een tag doen. Dus soms ook wat anders erbij, en het kan ook voorkomen dat ik gewoon zonder 100 nieuwe views erbij een tag doe. Maar hierbij, de Common White Girl tag!

Favoriete Starbucks? Ik ga (helaas) niet zo vaak naar Starbucks. Maar ik vind de Hot Chocolates erg lekker! En ik MOET de Cotton Candycane Frappuccino is proeven, maar is die er in Nederland?

Hoe lang duurt het voordat je klaar bent in de ochtend? Meestal rond de 20-25 minuten.

Hoeveel selfies maak je per dag? Echt niet veel, gewoon als ik me verveel.. Dus hooguit 1-2.

Hoeveel Instagram followers en foto's heb je? Ik heb op 't moment geen Instagram! Maar ik had het wel. Meer hierover komt later.

Zeg je wel eens hard op "LOL" of "OMG"? Lol in de zijn "Wat een lol", inside joke.. Omg niet.

Draag je soms meer dan 1 keer het zelfde kleding stuk? Ja hoor, vooral bij broeken komt het vaker voor dat ik ze 2 dagen achter elkaar draag.



Ben je racistisch? Nee! Iedereen is gelijk toch. :)

Hoeveel tweets heb je? Ik heb geen Twitter, raar he?

 Instagram, Twitter of Tumblr? Instagram, ik heb geen Tumblr, vraag me niet hoezo.

Wat doe je het meest in je vrije tijd? Bloggen, helaas huiswerk, met vrienden wat doen en Youtube (videos bekijken enzo).

Wie zijn je favoriete YouTubers? PewDiePie, Cinemates, Teske, VeraCamilla, Beautygloss, Beautyisyourstoday, CutieBututieBeauty, LifeStyleBySimone en Lenette12345.

Hoe vaak doe je je nagels? Hmmm, dat is elke keer anders. Altijd wel voor een feestje en gewoon als ik zin heb!

Ben je een shopaholic? Niet super, maar ik vind gewoon een middagje shoppen hartstikke leuk!

Hoe vaak heb jij Mean Girls gezien? Mean Girls 1 rond de drie-vier keer en Mean Girls 2 nog nooit.

Heb je veel kleren? Best wel eigenlijk!

Maak je voor dat je gaat eten foto's van je eten? Eigenlijk niet, behalve zegmaar zo'n snapshot van een koekje maar echt een maaltijd, alleen als het echt speciaal is.


Draag je elke dag make-up? Alleen wat concealer en poeder. En soms blush en wat op de lippen.

Wat zijn je gemiddelde cijfers op school? Weet ik niet echt, ik denk rond de 8-9.

Hoe doe je je haar altijd? Gewoon borstelen en soms een staart/vlecht/knot.

Zie je er altijd goed uit? Haha nee, ik doe er meestal wel m'n best voor of het altijd even goed lukt kan ik niet zeggen!

Dat was de tag! Hopelijk kennen jullie mij nu weer wat beter en vonden jullie het leuk!

Nu wou ik nog even wat zeggen over Instagram en Tumblr. Als ik de 400 views bereik maak ik een Tumblr en Instagram pagina aan! Dus blijf bezoeken, ook zal ik dan een youtube kanaal aanmaken, om updates te plaatsen!

Groetjes Camilla, www.girlswiththings.blogspot.com
E-mail: camilla.gwt@gmail.com
Kik: cutegirlx_





Geen opmerkingen:

Een reactie posten