zondag 17 november 2013

Update☼

Heyho!

Ik vond het weer eens tijd worden voor een update. Hierbij dus!

Ik heb de laatste tijd zó veel schoolwerk. Blegh! Ik heb nu m'n eerste rapport binnen en ik ben er tevreden mee. Verder heb ik een toetsweek achter de rug en vorige week zat ik ander half uur aan mijn huiswerk. Fun! Nee, vreselijk.


Verder heb ik al super veel zin in Kerst! Vieren jullie het/ Ik wel, het is altijd super gezellig en de boom is altijd leuk versierd. Er komt misschien nog een Kerst DIY aan maar daar moet ik nog even over denken qua foto's en al.

Ook heb ik een probleem. M'n iPod is stuk! Ik zat gewoon op een site rond te kijken, toen wou ik m'n iPod uit doen, maar dat ging niet. Je kan niks meer doen behalve op die site. Hij kan ook niet meer uit. Heeft iemand hier ervaring mee? Van 't weekend naar de Apple Store. Helaas al de 2e keer dat wat mis gaat bij Apple producten, stom!!


Ik heb intussen de 330 views bereikt! Super bedankt allemaal. Ik word er echt blij van. Bij meer views probeer ik ook meer artikelen online te zetten. Ook vind ik mailtjes, kik-berichtjes en comments erg leuk. Dus, ik hoop dat jullie mijn blog leuk vinden!

Ik dacht er over om een Music of the Moment artikel ofzo te maken. Maar het is er nog niet van gekomen. Wel ben ik tijdelijk echt aan Classic van MKTO verslaafd. En aan vele andere liedjes!

Ook hoor ik graag ideetjes voor m'n blog. Hoe ik het leuker kan maken, artikel ideeën en meer! Dus, heb jij meer inspiratie dan ik tijdelijk heb, laat het me weten. Eventueel ook een Q&A!


Nu zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte van alles!

Groetjes Camilla, www.girlswiththings.blogspot.com
E-mail: camilla.gwt@gmail.com
Kik: cutegirlx_





Geen opmerkingen:

Een reactie posten