zaterdag 2 november 2013

Maybelline Babylips

Hey!

De Babylips waren sinds kort nog vrijwel onbereik voor vele Nederlanders. Mocht je toevallig ze niet bestellen of ging je niet naar het buitenland was 't balen. Maar nu hebben we ze hier!


Ze zijn er in 5 kleurtjes in Nederland. Ikzelf heb er 2. Ze kosten 3,49€ per stuk. Opzich oke, als we er zijdezachte lippen van krijgen!


Helaas, toen de Babylips in Nederland waren aangekondigt, kon je ze niet zoals beloofd bij elke Drogisterij die Maybelline verkoopt krijgen. Grote Drogisterijen zoald Kruidat hebben/hadden ze niet. Wel verkoopt de DA ze. Daar heb ik mijn Babylips gevonden. Ook Drogisterij Dirx verkoopt ze. Dit zijn ook de wat kleinere Drogisterijen.



Pink Punch

Pink Punch heeft een roze huls met gele tekst. De stick is zelf ook roze. Wat Babylips eigenlijk zijn, is heel simpel: het zijn lippenbalsems, maar Maybelline beloofd meer!


Op de achterkant staan de ingrediƫnten en de percentage van Pink Punch z'n werking.




Pink Punch ruikt zoet, ik heb gehoord dat deze lippenbalsem wat kleur afgeweeft. Time to swatch!


Het is een subtiele, roze kleur!


M'n lippen zonder Pink Punch.


Mijn lippen met Pink Punch.

Het is meer een roze glans dan echt roze pigment. 


Ik ben tevreden met Pink Punch. Een, leuke, vrolijke, goede en verzorgende lipbalm!


Hydrate

Dit is Hydrate, de blauwe Babylips. Deze heeft een blauwe huls met roze tekst.


Ook Hydrate heeft de ingrediƫnten lijst en de percentage van z'n gebruik. Deze lippenbalsem bevat SPF 20. Yeah!


De verpakkingen - I don't like. 


Hydrate ruikt fris, en een beetje citrus-achtig. Ik vind de geur heerlijk!



Oke, ook Hydrate ga ik nu swatchen. 


Lippen zonder Hydrate.


M'n lippen met Hydrate.

Deze Babylip is mijn favoriet. Hij laat een glansje achter, brengt makkelijk aan en ruikt awesome.


Ik vind je Babylips top, en raad dus vooral Hydrate iedereen aan. Wil je wat meer kleur kies Pink Punch. Hopelijk vonden jullie dit leuk! Morgen komt trouwens nog een review online!

Babylips: 3,49€ bij o.a. Drogisterij DA.

Groetjes Camilla, www.girlswiththings.blogspot.com
E-mail: camilla.gwt@gmail.com
Kik: cutegirlx_

























Geen opmerkingen:

Een reactie posten