vrijdag 8 november 2013

Favo celeb outfits #1

Hoi!

Je weet wel wat ik bedoel, kijk je weer is een music video van je favo artiest en ben je verliefd op de outfit... Vandaag ga ik jullie m'n favoriete celeb outfits laten zien!


Als eerst deze outfit van Selena Gomez. Naast dat ik dol op haar muziek ben, vind ik ook haar outfits tof. Zoals deze -eigenlijk basic- felroze jurk.  Met een paar witte hakken voltooid ze de outfit. Ook past dit prima bij haar make-up+haar.


Jessie J heeft dan weer een hele andere stijl dan ik, maar dat maakt niks uit. Deze outfit vind ik alsnog prachtig. Het witte shirtje met opdruk match prima bij het rokje met allemaal glitter steentjes. Ook hier weer witte hakken die er mooi bij passen.


Tot slot deze outfit van Taylor Swift. Helaas zijn de schoenen niet op deze foto te zien, maar zo vind ik de (of zeg je het?) outfit al prachtig. De licht blauwe jurk met een soort van bloemetjes print uit stippeltjes maakt het een rustige outfit. De lichte en donkere armbandjes maken deze outfit af. Ook past de ketting er prima bij. I'm in love!

Dit waren een paar favoriete outfits, laat me weten wat je er van vond!

Groetjes Camilla, www.girlswiththings@gmail.com
E-mail: camilla.gwt@gmail.com
Kik: cutegirlx_






Geen opmerkingen:

Een reactie posten