donderdag 21 november 2013

Christmas love (and more)

Hey!

Als ik ergens van houd, is het Kerst. De gezellige dagen, de vrolijke boom en heerlijke lekkernijen. Ik vier het uitgebreid met m'n gezin en dit jaar ook met mijn oom en twee nichten. Vier jij kerst?


In dit artikelen zal ik een paar Kerst favorieten, ideeën en bijvoorbeeld mijn favo winter toetje.

Ik zal beginnen met een liedje, en dat is All I Want For Christmas Is You, alleen dan een cover. Klik hier op! Ik vind echt dat Maddi Jane een mooie stem heeft, niets tegen de originele versie maar dit is toch m'n favo.

Al een wat ouder liedje is van Train, Shake up Christmas (klik) is ook een liedje waar ik vrolijk van word.  Toch?


Ook van al dat lekkere winterse snoep kan ik niet afblijven! Jum, jum! Koekjes, candy en ook dingen die je alleen rond de Kerst tijd kan kopen!

Ook ben ik soort van verslaafd aan /lip butters in de winter. Droge lippen, lip butter. Velletjes, lip butter. Verveling, lip butter. En ga zo maar door! M'n favorieten? Van Nivea (framboos) en The Body Shop (chocolade).



Rond Kerst zijn de kleuren rood, groen en wit natuurlijk erg bekend. Ikzelf vind legergroen, bordeaux rood en grijstinten ook erg toepasselijk. Blauwtinten zijn ook nooit verkeerd.

Dit was het artikel! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en alvast fijne Kerst en als je het niet echt viert: fijne vakantie!

Groetjes Camilla, www.girlswiththings.blogspot.com
E-mail: camilla.gwt@gmail.com
Kik: cutegirlx_

Geen opmerkingen:

Een reactie posten