zondag 3 november 2013

Review Miss Sporty

Hoi!

Miss Sporty heeft een nieuwe collectie, en daarvan test ik nu 2 oogschaduw mono's!


De verpakking is simpel, deels doorzichtig en handig voor op reis. 


"Studio Colour Mono Eye Shadow" worden ze genoemd. Ik heb de donker bruin/grijze kleur en een goudachtige beige kleur.


110 sense

Deze kleur heeft een lichte shimmer en lijkt me een mooie everyday kleur. Tot nu toe heb ik nog 3 andere oogschaduws van Miss Sporty en daar ben ik tevreden mee, dus ik ben zeker benieuwd.


Een mooie glimmende oogschaduw met een warme ondertoon.


Dit is de swatch. Niet super pigment maar voldoende.


Balen, het mooie patroontje is meteen verpest!


Dit is de kleur uitgeblend. 


Dit is een fijne basis kleur! Ik zou hem niet perse aanraden, maar zoek je een budget goudachtige oogschaduw is 'ie prima!
 
Cijfer: 8

[Edit: dit merkte ik pas toen ik de oogschaduw voor de tweede keer gebruikte, maar hij heeft extreem veel fallout. Dit is dus een poederige oogschaduw!]


101 night

Night is wederom een stoere party kleur met veel glitters! Let's rock!


Pretty! Ik vind de kleur tof eruit zien. Voor wat schaduw bij je look! Deze Mono heeft een koele ondertoon.


Oke, let's swatch!


De dekking is top! Ik ben erg tevreden hiermee!

Cijfer: 8,5



Deze look heb ik ermee gemaakt. Voor 1,99 bij o.a. De Visser kan je deze mono's halen! 

Groetjes Camilla, www.girlswiththings.blogspot.com
E-mail: camilla.gwt@gmail.com
Kik: cutegirlx_


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten