zaterdag 10 mei 2014

Vooruit werken?

Zoals jullie misschien wel weten heb ik het erg druk met school. Daarom werk ik vooral deze maand lekker veelvooruit.

Ik upload +/- 3 artikelen per week en elk weekend neem ik zeker daar een uur de tijd voor. 

Ik doe het graag nadat ik al mijn huiswerk heb gedaan. Voornamelijk 's avonds. Na schoolwerk lekker beauty bloggen! Jeej!

Het nadeel daarvan is wel dat ik slecht mooie foto's kan maken... Omdat het soms al donker is!

Deze artikelen kunnen jullie de volgende weken verwachten:

-lipgloss review
-shoplog
-natuur fotos
-parfum artikel
-schoenen artikel
-fruit
-water
-school/leren
-update
-outfit/kleren
-films/muziek

Xxx Camilla

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten