zondag 11 mei 2014

Mijn favo artikelen



Hoi,

Ik blog nu al sinds een tijdje en van mijn eigen artikelen heb ik toch ook wat favorieten.

Vat het niet verkeerd op, ik ben echt niet zo dat ik denk dat mijn blog de beste is en blabla. Maar iedereen is wel trots over bepaalde dingen.

What I do on rainy days
Dit was een van mijn eerste artikelen en hij is best wel simpel maar vooral nu het op dit moment al weer regent vind ik het best toepasselijk!

Interview met Kim
Ik denk dat de meeste de blog Inspiredbybeauty wel kennen. Kim beheerdt deze blog en ik had haar waat vragen over beauty gesteld!

Verhaal update
Ik werk gewoon ontzettend lang aan verhalen en dat ik er nu eentje met jullie gedeeld hebt maakt me toch wel blij!

Reviews
Ik vind reviews horen gewoon bij en beauty blog! Mijn favo is waarschijnlijk toch mijn Mac viva glam glossje.

Cheer
Ik vind het gewoon een leuke sport en die toegevoegde videos vind ik ook leuk!

Groetjes Camilla

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten