maandag 26 mei 2014

Mac - Viva Glam Rihanna

Hallo!

Vandaag heb ik weer een review voor jullie! Ik was vandaag een dagje in Amsterdam en ik zit nu in de trein. De foto's die ik vanochtend gemaakt heb ga ik nu bespreken!


Viva Glam Rihanna lipglass

Deze lipgloss/lipglass is deel van de Viva Glam Rihanna lijn van Mac. De producten zullen het hele jaar te koop zijn. Het bedrag gaat naar het goede doel, dit vind ik persoonlijk fijn om te weten.


De dop van deze lipgloss is een beetje velvet-mat. De lipgloss zelf bevat supet veel glittertjes.


Op de gloss zelf staat Rihanna's handtekening.



Dit zijn de swatches. De gloss word omschreven als een blauwe mat rode glitterende gloss. Je ziet het helaas niet zo duidelijk maar er zijn vele, prachtige glittertjes.


Voor een dagke school zou ik persoonlijk het product lichtjes aanbrengen en uitblenden.


De lipglass kost 17,50€.

Groetjes Camilla

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com








Geen opmerkingen:

Een reactie posten