zondag 11 mei 2014

New in: Dipdye schoenen

Hey!

De zomer komt eraan. Dat is natuurlijk harstikke leuk. Vrijwel bij elk weer zie je mij met gympen rondlopen. En nu heb ik een vrolijk, zomers nieuw paar!


Dit zijn mijn nieuwe Converse/All Stars/Chucks. Ze zijn mooi blauw met een tof dipdye effect.




Hierboven zie je het effect wat duidelijker. Ik vind ze ontzettend leuk! Op zich vind ik Converse wel lekker lopen, alleen deze zitten een beetje anders voor mijn gevoel. Het kan ook omdat ik de vorige maanden dit soort schoenen niet aan heb gehad en moet wennen.


De schoenen die ik hiervoor had waren licht of basic, dus nu wou ik graag een kleurrijk paar. 
Voor die genen die het zich afvragen, als ik nieuwe schoenen nodig heb dan kopen mijn ouders ze. Maar dit paar heb ik van mijn zakgeld gekocht.

Xoxo Camilla

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com





Geen opmerkingen:

Een reactie posten