donderdag 4 september 2014

School update

Hey!

Sorry voor de lange tijd geen artikelen! Ik ben weer met school begonnen en let me tell you girl, een blog erbij is even te veel.

Laten we beginnen bij het begin. Ik was al gewend aan de middelbare. Vorig jaar was prima! Super rooster (super is écht super), gezellige nieuwe klas, niet te veel huiswerk. Maar dan komt dit jaar... Ik zit maandag tot donderdag bijna 8 uur op school. Op vrijdag gelukkig wat korter. En 's avonds nog huiswerk, toetsen en een beetje vrije tijd please? Op dit moment ben ik bezig met sporten, fitness (hierover schrijf ik nog meer) en elke avond, na een pak school en bakken leren heb ik echt geen motivatie om te schrijven. Het spijt me als ik te veel zeur maar eventjes had ik een blog breakje nodig. Oke helemaal is het niet alleen school, vorige week had ik tijd. Maar dit is gewoon niet wat ik had verwacht.

Nu, ik heb een nieuw schema nodig. Elke zaterdag komt er een nieuw, uitgebreid artikel met foto's en tekst. Als ik een zaterdag mis spijt het me. Maar soms word het even te veel. Xx Camilla

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
 Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten