donderdag 4 september 2014

Current loves ❤ (o.a. MATM #2, FOOTS #3)

Hallo!

We hebben allemaal momenten waar ee meer houden dan van andere. Maar laten we vandaag in deze blogpost alleen even de positieve dingen bespreken!


Music at the moment #2

Oke, ik ben dol op muziek. Dansen, zingen en noem maar op. Vandaag heb ik alweer de tweede editie van Music at the moment! 

Rude - Magic!
Dit liedje is echt een van mijn number ones. Ik kan hier uren naar luisteren. Waarschijnlijk heb je het liedje al eens gehoord, zo niet, zoek 'm even op zou ik zeggen!

Break free - Ariana Grande (ft. Zedd)
Ariana heeft me nog niet teleurgesteld met haar muziek. Break free is al een paar weekjes mijn favoriet en ook bij deze kan ik uren mee neuriën!

Afterglow - Wilkinson
Dit liedje is een beetje 'speciaal'. Deze vakantie heb ik liedje zó vaak gehoord dat het echt mijn lievelingsliedje is geworden!


Favourite outfits of the season #3
Aan de titel kon je al lezen dag ik ook vandaag weer mijn favoriete outfits van het seizoen ga bespreken. Ik vond het lastig. Is het nou nog zomer of herfst? Naja, sorry, ik heb twee herfst outfits voor jullie uitgekozen!


Als eerste deze, simpele jeans met een super leuk vestje. Zo'n vest ga ik zeker nog voor de herfst en winter scoren! Tot slot nog een beanie/mutsje, dat is natuurlijk een super leuk herfst extraatje!


Als laatst voor nu, dit leuke blouseje. Die vind ik echt super tof! Mooie winterse kleurtjes ook! Again, gecombineerd met simpele jeans. En een bijpassend jasje en sjaaltje. Weer zo'n winter essential, die sjaal.


Als volgende 'hoofdstuk' wil ik het even over Pretty Little Liars hebben. Ik denk dat de meeste er al eens van hebben gehoord. Maar dit is een een serie waar een vriendin van een meidengroepje verdwijnt en dan is er 'A' die hun het leven zuur maakt. Ik ben pas bij 1x15 (eerste seizoen) dus alsjeblieft niets verklappen haha! Trouwens na mijn tekst kan ik met voorstellen dat je het niet persé wilt bekijken, maar lees is de beschrijving van de dvd en misschien vind je het wel leuk!


Tot slot wil ik jullie bedanken voor het lezen en mijn familie en vrienden voor hun help! Xx Camilla

Foto's van We Heart It
Volgende Zaterdag een nieuw artikel!

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
 Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten