vrijdag 19 september 2014

School tips <3

Hey!

Even een kort artikeltje met een update en school tips!

Update:

Ik ben nu pas 3 weken naar school. Ik heb toetsen, lessen, huiswerk. Je weet wel. Daarom heb ik minder tijd voor GWT.



Tips:

Als eerste, let goed op in de les. Geloof me. Soms droom ik even weg en shitps. Wat nu? Niet alleen omdat je misschien een vraag niet kan beantwoorden, maar dan is het halve werk al gedaan!
Lekker veel sporten! Andere activiteiten tussen je huiswerk is super goed! Van hockey tot schilderen, van paardrijden tot fietsen, een boek lezen, kletsen met je vriendin of gewoon even wat drinken: wat me-time tussendoor.

Xxx Camilla

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
 Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten