donderdag 10 juli 2014

Zomervakantie.

Hoi lieve mensen!

Ik heb sinds vorige week vakantie! Jeej!
Ik ben gewoon ontzettend blij dat ik naar Griekenland ga, met veel vriendinnnen kan afspreken en eventjes gewoon geen stress, hoofdpijn en huiswerk heb.

Ik een geweldig schooljaar met een nieuwe klas. Ik kijk al uit naar het niewue jaar (niet naar het 'werk', nouja misschien een piepklein beetje, maar na de hele gezelligheid).

Helaas had ik vrijwel elke dag na school hoofdpijn. En dan heb ik nog huiswerk. Dat is echt vreselijk. Hebben jullie daar tips voor, dat zou ik graag willen weten!

Ik zit nu in de trein naar familie in Duitsland. Zoals ik net al heb genoemd ga ik ook naar Griekenland waar ik een beetje ga vloggen! Ook heb ik nog 3 vlogs van de meivakantie die ik ook binnekort online ga zetten!

Fijne vakantie!!!

Xoxo Camilla 

[Info] 
Www.girlswiththings.blogspot.com
Vragen, kletsen of contact? E-mail: camilla.gwt@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten