donderdag 24 juli 2014

Favourite outfits of the season #2

Hoi,

sommige kennen mijn serie misschien al waar ik elk seizoen een artikel maak met outfits van het tijdelijke seizoen die ik mooi vind.Vandaag is het tijd voor zomer!


Als eerste heb ik deze foto. Het mooie zwierige rokje met die dikke riem vind ik heel mooi. Daarnaast is dat blouseje ook echt mijn stijl en die tas maakt de hele outfit af! Trouwens, in m'n vorige artikel van deze serie vroeg ik me af of het de of het outfit is. Het is dus de!


Dit is de tweede outfit. Het jurkje vind ik echt prachtig! Het is zo'n mooie zachtroze kleur met leuke, gekleurde veertjes! Het tasje zou ik ook zo gekocht hebben en een zonnebril is altijd vrolijk!


Tot slot, dit outfit. Het vrolijke kanten jurkje past vrijwel perfect bij de neon roze blazer! Ook hier weer wat leuke sieraden en accessoires maken de outfit tiptop! Love it!

Dit was het artikel voor vandaag. Fijne vakantie en laat me weten welke outfits en trends jij voor de zomer in je kast hebt liggen!

xx Camilla

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
 Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com





Geen opmerkingen:

Een reactie posten