zaterdag 22 februari 2014

Mijn liefde voor vakantie

Hoi!

Donderdag was mijn laatste schooldag. Ik was om 3 uur uit! In plaats van half 5. De laatste twee uur vielen uit en dat is natuurlijk wel heel erg chill!

Waarom vind ik vakantie nou geweldig? Natuurlijk, geen school maar er zijn nog genoeg andere dingen die ik heel erg leuk vind!

Als eerst, ik kan de hele dag bloggen en schrijven. Ik wil weer beginnen met meer lezen én zelf een verhaal schrijven. Naja, of dat allemaal lukt weet ik niet. Maar een goed voornemen vind ik het wel.

Dan, gewoon lekker niets doen. Weet je wel, why not? In de vakantie hoef je niet altijd even actief te zijn. Gewoon even onesie dag!

Maar aan de andere kant vind ik het ook leuk om naar de stad te gaan, afspreken met vriendinnen en meer!

Xx Camilla

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten