maandag 17 februari 2014

Favourite outfits of the season #1

Hoi,

Een paar maanden geleden schreef ik een artikel over mijn favoriete celeb outifts. Hier wil ik een soort serie van maken en van dit ook. Bij 'Favourite outfits of the season' wil ik het altijd over een seizoen  hebben, en dan bedoel ik het volgende seizoen dat eraan komt of het tijdelijke seizoen, en mijn favo outfits laten zien!

Lente



Dit jurkje of rokje vind ik echt heel erg mooi. Best meisjes achtig, vrolijk en een pastelkleurig. Het tasje is zeker ook een leuk extra en het wat donkerder gekleurde topje eronder vind ik ook mooi!


Dit jurkje is ook leuk. De blauwe, groene, roze en paarse kleurtjes passen goed bij elkaar en het is ook echt zo'n 'ballerina jurkje'. Zo noem ik het tenminste als het 'rok' gedeelte zo'n beetje eruit steekt.


Tot slot nog een jurkje (niet dat ik broeken niet mooi vind ofzo), en deze is wéér anders. Deze heeft een soort van stipjes patroon. Beetje bloemachtig! Dit zijn weer zachtere kleurtjes.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ja, er kwamen nu twee artikelen één dag online maar dat is zo omdat ik nu even tijd heb en dat wordt geen vaste routine ofzo!

Xoxo Camilla!


[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten