zondag 1 december 2013

December ♥

Hey!

Eindelijk, December! De feestmaand. Eerst Thanksgiving, Sinterklaas, Kerst, Oud en Nieuw en meer!

Maar, het begint ook weer drukker te worden... Voor de vakantie wil elke leraar nog een test of twee houden en bakken huiswerk, daar zeggen ze ook geen nee tegen. Dus ook minder tijd om 't bloggen en video's te maken.


Ik heb het erg druk en ik raad jullie ook. Wel kom ik dichter bij de 400 views! Dat is natuurlijk erg leuk. Intussen zijn het er 387.

Ik heb nu echt al een hele tijd geen beauty artikel gehad. Zoals een review, tutorial of wat anders. Sorry! Er komt wat aan! Ik zet het straks online.

Ook ga ik een opgemaakt of favorieten video/artikel maken. Een unboxing en hauls komen er ook aan! Er komen dus een hoop leuke, nieuwe artikelen aan! Laat me even weten of jullie een artikel of een filmpje leuker vinden.

Mijn account is intussen aan Google+ gekoppeld. Handig! Die van jou ook?


Nu wens ik iedereen prettige feestdagen!

Groetjes Camilla, www.girlswiththings.blogspot.com
E-mail: camilla.gwt@gmail.com
Kik: cutegirlx_




Geen opmerkingen:

Een reactie posten