maandag 23 december 2013

500 views!

Hoi!

Ik ben helemaal blij, ik heb de 500 views bereikt! Omdat ik geen echt leuke tag heb, want eigenlijk moet ik er nu 2 doen, ga ik gewoon een kleine update geven.

Ik weet niet hoeveel zin jullie er in hebben, maar: I can't wait for Christmas. Nog een paar daagjes! Hebben jullie een kerstboom? Ik heb m'n kamer best wel winterachtig (is dat een woord?) versierd en ik ben helaam in de stemming!





Verder heb ik niets om over te klesten! Dat is wat nieuws want November was een soort van 'update artikel' maand! Dus een kort artikeltje. Maar, ik wnes jullie allemaal een fijne vakantie, wat je ook viert!

Wel een ding nog, ik heb een Instagram: girlswiththings_
Het account bestaat al een tijdje en het gaat niet zoveel om m'n blog, maar misschien vind je 't leuk!

Groetjes Camilla, www.girlswiththings.blogspot.com
E-mail: camilla.gwt@gmail.com
Kik: cutegirlx_
YouTube: Camilla GWT
Instagram: girlswiththings_

Geen opmerkingen:

Een reactie posten