vrijdag 1 augustus 2014

All about me... {TAG/Q&A}

Beauty, fashion en lifestyle. Zoek je dat? Dan zit je hier goed, neem is een kijkje en laat een comment achter. Als je een idee hebt komt het zeker in een artikel verwerkt online! Veel plezier!

Dat is waarschijnlijk je eerste indruk van mijn blog. Maar wie ben ik? Wat doe ik? Wat komt eraan? Blijf zeker verder lezen en leer me beter kennen!



Basics
Als eerst de basis weetjes. Ik heet Camilla en ben 12 jaar. Ik kom uit Duitsland maar ik woon al m'n hele leven hier in Nederland.



Hobbies
Ik zit op turnen en op paardrijden. Ik ben dol op musical (dansen, zingen en acteren) en volgend schooljaar ga ik daarmee beginnen. Ook zit ik op pianoles. Als ik TV kijk (en sport kijk) vind ik tennis en voetbal ook leuk! Qua niet sport, ben ik dol op schrijven, verhaaltjes en beautybloggen. Ook maak ik graag youtube video's en wil ik ooit ook op een SAK channel, zoals SSG, STT, SPA of SFG. Wat dit is? Een kanaal waar elke week een meisje op haar 'dag' een video maakt met het thema van de week. Dit is engelstalig. Ik ben ook dol op tekenen/schilderen.



School
Tja, school. Vorig jaar was prima hoor! Voorderest ga ik het hier niet over hebben.



Muziek
Aaah I love music! Mijn all time favo liedjes zijn Slow Down, I Knew You Were The One, Problem, Summer Forever, Royals, Happy en ja, ik heb waarschijnlijk te veel vergeten! 

Dit was het! Hopelijk vonden jullie het leuk en 'leerzaam' haha!

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
 Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten