zondag 23 maart 2014

We Heart It

Hallo!

We Heart It is een app [en gewoon online; www.weheartit.com] die de meeste denk ik wel kennen, je kan er mooie plaatjes, leuke qoutes en bijvoorbeeld inspirerende dingen vinden. Ikzelf bekijk de site regelmatig, en vind zo en daar leuke dingetjes en die ga ik vandaag met jullie delen!


[Sorry voor slechte kwaliteit]

1) Zulke blikjes zijn toch veel mooier?
2) Ik weet ook niet, maar dit soort plaatjes vind ik gewoon ontzettend mooi!
3) Ik heb zin in zomer! Dit ijsje is toch gewoon perfect?
4) Lijkt me een heerlijk ontbijt! 
5) Deze truien zijn echt schattig!
6) Zo een camping is toch super tof?
7) Je kan het niet goed lezen maar er staat: I think too much. Naja, ook soms waar toch?
8) Jaa!
9) En tot slot, nog een plaatje, ik heb duidelijk zin in de zomer!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Xoxo Camilla

[Info]
www.girlswiththings.blogspot.com
Vragen, contact of kletsen? E-mail: camilla.gwt@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten