vrijdag 24 januari 2014

Essence Poeder Review ❤ Eindelijk een nieuw artikel

Hey ho!

Vandaag heb ik een artikel over het transparante Essence poeder!


Het Essence All about Matt Fixing Compact powder kan je voor €2,99 bij o.a. Kruidvat in (denk ik?) eerste schap vinden.


Het is een simpel wit poeder, zou je denken. Maar wat doet zo'n transparant ding eigenlijk? Het help dat je gezichts makeup (denk aan foundation, concealer etc.) goed blijft zitten en je gezicht mooi mat is. Opzich niets mis mee?


Het grootste verschil tussen een transparante poeder en eentje met een kleur, is denk ik simpelweg dat een gekleurde poeder ook dekking geeft, en een transparant poeder niet. 


Als je het poeder swatched, krijg je een wit poedertje op je vinger.


Zo ziet het eruit op je hand.


En zo uitgeblend. 

Zoals je ziet is het inderdaad een transparant poeder.


Het is een fijn poeder, dat je het voor weinig geld bij de meeste drogisten kan kopen is voor de meeste waarschijnlijk ook een positief extra.

Nu, zou ik het poeder opnieuw kopen nu ik weet wat het doet? Ik denk ja. Het is een simpel poeder, maar toch fijn. Ik weet niet precies hoe lang het blijft zitten maar ik denk wel een paar uurtjes. Ik persoonlijk draag het over een dun laagje concealer.


Essence All About Matt Fixing Compact Powder, €2,99 en te koop bij o.a. Kruidvat.

Groetjes Camilla, www.girlswiththings.blogspot.com
E-mail: camilla.gwt@gmail.com
YouTube: Camilla GWT

Meer video's en artikelen binnekort!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten